Träning ger fina resultat!

Var ute och fotografera innan, några bilder ser ni här nedan :)
Vädret har vart väldigt olika idag, det skiftade från sol till regn väldigt fort tidigare idag. Men sen framåt kvällen så blev vädret bättre igen, och jag passade då på att gå ut och ta kort & träna agility med Spicy :)
Spicy har verkligen inga problem med att hoppa igenom badringen som vi just nu har som däck, hon klarar det galant och verkar tycka det är riktigt kul nu! vilken skillnad alltså, man märker verkligen att träning ger resultat :D

Jag kom just att tänka på tävlingen också, som är nu till helgen, vad jag längtar alltså. Är så tävlingssugen :D


Du är underbar Spicy <3


Inga problem med kontaktfälten, de sitter som en smäck! ;)


Tycker att det blev en härlig grön färg på denna bild :)

Hoppas ni har haft en härlig måndag! Kram



Kommentarer
Mysan

Hejsan! jag såg att ni hade fott en ny sida och då var jag ju bara tvungen att kolla in den;) Jätte fin! Fina bilder du har taget. Kolla gjärna in mitt senaste blogg inleg:D Var har ni gjort i dag? Ha det så bra! Kramiz!!!

2009-05-12 @ 13:17:13
URL: http://www.nogg.se/superrobin
Mysan

Hej i dag är jag hos farmor och helsar på min nya hund. Jag får honom om 2vekor nu. vi är lediga från skolan i dag. Har dunågom gästbok? Kram!

2009-05-12 @ 16:29:44
URL: http://www.nogg.se/superrobin
Hannah :)

Gud vad kul att Spicy inte har några problem att hoppa igenom badringen nu, fast det visste jag skulle gå för ni är bäst! (y) duktiiiga ni! :)

Jajamen, träning ger fina resultat! :D <3

Är det tävling på Ulricehamn igen, eller är det någon annanstans denna helg? :D Förstår att du är tävlingssugen. :D Lycka till på tävlingen. <3



Jättefina bilder som vanligt bästa bästis! <3 Håller helt med dig, tyckte också det blev en sån härlig grön färg på den sista bilden. :D Och Spican är ju så söt som vanligt... & duktig såklart! :D



Puss, looove you.

2009-05-13 @ 20:28:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0