Snart dags igen!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt.. jag hade visst inte så mycket tid över idag heller, men hann i alla fall med att fotografera lite, så några bilder kan ni se här nedan :)

Har precis fixat med lite bilder, eller jag har valt några bilder som ska tryckas på en t-shirt. En bild på Spicy är det, också kommer det stå Sanna & Spicy på t-shirten. Mamma har köpt sånt så man kan göra egna tryck på tröjor :) denna tröjan som vi ska göra tryck på nu, det är tänkt att jag ska ha den på agilitytävlingar :D så vi får se ifall det blir bra. Det är ju första gången, så vi får se :)

Imorgon är det dags igen, då är det agilitytävling i Kungälv. Två tävlingar, en i hopp & en i agilityklassen. Alltså första tävlingen i klass 2 (hopp) imorgon :) pirrigt värre.. undra hur det kommer gå ;O jag får tänka positivt helt enkelt.

Bjuder på tre bilder. Hoppas ni gillar dom :)




Wiiie, agility är livet! ;D (tyvärr är bilden lite suddig, men hoppas in att det gör något)

Hörs i bloggen imorgon, då ni får reda på resultaten. Ha nu en riktigt bra helg! Kram



Kommentarer
Hannah :)

TACK DU! :D <3 Vad glad jag blir, bästaste du! :) Kul att du har fixat med lite bilder som du ska ha på en T-shirt på agilityn! :D Blir säkert superfint ju! ;) <3 Kanske man får se den i bloggen sen?

Naaw, älskar dina bloggar också! :) <3 Dom är sååå bra, dina bloggar!



Haha! Ja, jag överleeever nog! ;) Hihi! Japp, eftersom jag har sett filmen 12 gånger så vet jag exakt vad som händer. (A) Fast man hittar nya detaljer & sånt som man inte har sett förut varje gång tycker jag. Sen får jag inte nog av den! :) Och eftersom jag också har läst boken (där det står mer detaljer & anledningar till vissa handlingar) så förstår man mycket mera av filmen än vad jag t.ex gjorde första gången jag såg den (för jag läste boken efter att jag sett filmen), för i boken får man höra exakt allt Bella tänker, men det går ju inte i filmen & så! <3



LYCKA TILL PÅ TÄVLINGEN IDAG! Kommer gå så bra för er! ;) Håller tummar, tassar & klooor här! :) <3 Jättefina bilder som vanligt! Älskar den andra på Spicy, solen kommer liksom "igenom" hennes öra lite så man ser solstrålarna. Jättefint! :)



Nu hinner jag inte skriva så mycket mera, tyvärr. Jag, mamma & vovvarna ska iväg till hundklubben & träna massa agility. Superkuligt! :D

Vi hörs sen, & ännu en gång; lycka till idag! <3



Puss, älskar dig mest! <3 Det är du som är BÄST! ;)

2009-05-16 @ 14:14:27
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Emelie

STORT GRATTIS till resultaten idag! :D Det såg verkligen helt toppen ut!!

Kanonbra jobbat!! :)

Kram

2009-05-16 @ 19:09:07
URL: http://www.hundliv.webb.se
Hannah :)

Spännande att se resultaten från idag, eftersom det ska bli en liten överaskning! ;) Men med tanke på Emelie´s kommentar ovan så verkar det ha gått superbra för er!! :D

Gud vad kul att ni filmade också. Ser fram emot att se & läsa om tävlingen! <3



Tröjan som du fixade blev säkert superfin! :) <3 Haha, det där med att gå upp tidigt gick absolut inget bra då jag vaknade klockan ett. HAHA! ;D

Naaw, tack så mycket bästa bästis! Vad glad jag blir. Kul att du gillade bilderna. :) Fotade inte så mycket på Cayenne & Cinnamon på hundklubben, då jag mest körde agility med dom & dom var helt busiga så dom bara sprang runt & busade... & då är det ju inte så lätt att fota! ;) Så jag fotade mest naturen & Maries sheltisar, hihi. :) Men ska lägga ut bilderna i bloggen strax tror jag! :)



Kom gärna in på msn! <3 Puuss, älskar dig.

2009-05-16 @ 20:15:31
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0