Snabbt inlägg idag..

Har tyvärr inte mycket att skriva i bloggen idag, har även dåligt med nya bilder.. har inte hunnit vara hemma mycket idag. Men imorgon har jag mer tid, bla. för att ta kort, som jag tyvärr inte hann göra idag.

Innan jag går bjuder jag på en bild, en bild på..

.. Min katt Morris :) <3 världens gosigaste katt (a)


Har förhoppningsvis mer att skriva om i bloggen imorgon och även lite nya bilder, hoppas bara vädret blir bättre imorgon :) nu måste jag kika! Ha det fint, hej.

Ps. Svarar på kommentarer imorgon, hinner tyvärr inte det nu. Ds.



Kommentarer
Hannah :)

Tack så mycket bästa bästis! <3

Synd att det duggade hos er igår. Hoppas att vädret blir bättre idag. <3 Ja, idag är det fredag. Wiihoo! :D Trevlig helg! ;)



Haha, aa synd att hon glömde boken hemma. Och idag är hon sjuk. :/ Så får vänta tills på måndag/i helgen.. ;) Fast trooor (bara tror) att jag överlever, men är inte säker. (A) Får se filmen några gånger (till - har nämligen redan sett den 12 gånger) så kanske jag överlever... Haha! ;D Sötnos där.



Okej, synd att det inte blivit av att någon filmar när ni tävlar, men tittar inte din mamma på när du tävlar? ;) Fast hon kanske inte kan filma då. <3

Kul att du ska praoa på barn mellan 1-5 (iaf vad du tror). <3 Hoppas det blir riktigt kul hörru. :) <3 När börjar praoen? Nästa vecka? :) (Du kanske skrev det i bloggen förut, får kolla när jag skrivit klart denna kommentar om det står där, hihi).



Älskar diiig! <3 Vi hörs senare, nu börjar snart min lektion tror jag (är nämligen i skolan). ;) PUSS, ha en underbar dag! <3

2009-05-15 @ 10:04:41
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah :)

Ps. Jättesöt & fin bild också, - glömde jag att säga. ;D <3 Morris är så fin! :) Ds.

2009-05-15 @ 10:05:45
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Kristin

Japp det går så bra så :)

Lägger in en länk till er nästa vecka. På snabb besök nu :)



Önskar er en underbar helg!



Kram kram

2009-05-15 @ 14:59:04
URL: http://www.warnbring.se
Emelie

Åh så mysig bild <3

Kram

2009-05-15 @ 21:13:21
URL: http://www.hundliv.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0