Packat & klart...

... till agilityn såklart! ;D
imorgon är det dags igen. Tvådagarstävling i Falkenberg. Alltså är det tävling imorgon & på lördag :) det ska bli extra roligt, för då kommer vi även se Chila (Spicys mamma) tävla. Riktigt kul ska det bli! :)

Tränade lite agility innan idag, vill inte träna allt för mycket. För Spicy är mer laddad när man inte tränat mycket innan tävling. Körde slalomen mest & Spicy är så himla duktig med slalomingången, när hon liksom ska gå runt pinnen och in i slalomen (sen är det lite klurigare när hon bara ska in i slalomen direkt om jag säger så, då hon inte behöver runda slalompinnen, om ni förstår vad jag menar för ibland tar hon gärna andra porten in i slalomen) för jag kan stå lång ifrån och skicka in henne i slalomen. Mamma filma faktiskt lite när vi tränade, så jag hade tänkt att lägga ut de klippet här i bloggen :) påtal om det, min bror har beställt en videokamera, och den kan dom alltså filma med när jag och Spicy kör, på agilitytävlingar. Kvalitén kommer säkert vara 1000 gånger bättre ;) eftersom det är en riktigt videokamera då, den vi filmat med på tävlingarna nu, det är vår lilla kompaktkamera och kvalitén är verkligen ingen vidare på den. Men jag vet inte när videokameran kommer fram, vi kommer inte kunna filma med den imorgon men den kanske kommer på lördag? vi får se helt enkelt, hoppas att vi i alla fall hinner filma något lopp med den :)

Har även fotograferat en hel del idag så tänkte lägga in några bilder också, kanske kommer in mer i bloggen imorgon ifall jag hinner.

Lite utav agilityträningen idag :)


Hitta ingen bättre låt typ så denna får duga :P









har inte tagit många vattenbilder innan, men idag blev det en del & det var riktigt skoj att fota :)

Hoppas ni har haft en bra dag, kram


Kommentarer
Sara

Åhh guud, vad kuul. :D Jag träna lite smått sånt jag med, men jag ha inga hinder själv, så en kompis träna med mig, när hon ha tid osv. :D

Men de blir nog snart. ;)

Jo då dagen ha varot bra. :D

jag ha tränat hunden lite;)

2009-05-21 @ 22:05:50
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Sara

Hehe, ja, men de går inte så bra, men hon ha hoppat däcket, gått slalom osv några ggr, men hoppa och sen däck osv. Men inte någon bana. :P Men jag ha ju bara hållt på några ggr. så jag ska väl inte klaga. :P Haha. ;)

jag ha en Bladning mellan shäfer, doberman och rottis. :P på 1 år och 3 ånader. :D

Hur gammal är din?

2009-05-21 @ 22:36:13
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Hannah :)

Gud vad ni är duktiga! :O Det går verkligen jättefort för er! :) <3 Superbra! :D

Jättekul att din mamma filmade, för det är alltid kul & se när duktigaste ni kör agility! :D <3 Och vad roligt att din bror har beställt en videokamera också. :) Ja, kvalitén kommer vara 1000 gånger bättre tror jag också, blir ju toppen! (Y)



Suuuperfina bilder bästa bästis, som vanligt! ;) Och i bakgrunden ser man också badringen som ni gjorde som ett däck också va? :D Gud vilken fin droppbild också! :) Jag riktigt älskar den, är den också fotad med macro objektivet? :) Ska också testa att fotografera vattendroppar igen, för sist jag gjorde det gjorde jag ju det med kitobjekivet & då kunde jag inte heller min kamera lika bra som jag kan nu. ;) Hihi!



Tack så jättemycket för dina fina kommentarer förresten! :D Blir så glad! <3 Älskar dig!

Japps, det är till Matilda jag ska göra en design, hon frågade mig & tyckte din vart så fin. ;) Så ska försöka fixa ihop en till henne... :P Hehe.



Hoppas det gick jättebra på agilitytävlingen idag! :) Puss, looove you! <3

2009-05-22 @ 19:28:42
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Sara

Hum, kanske, men de känns såå dryygt att jag inte hinner med henne heller, hon ha sån fart. och Lina en kompis som tävlar sina två BC, hon får henne och gå bra, men jag får henne att Hoppa ett hinder och däcket. =/

Känns såå trist, Vill att hon ska kunna allt redan. :P skrattar

jag tränade hennes en hund, och de va skoooj men hon kunde ju sin sak. :P Det va lite skillnad. :P

2009-05-22 @ 19:48:53
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
sarah

aw, vilken söt hund! :)

2009-05-22 @ 20:02:26
URL: http://ssarahaugustsson.blogg.se/
Hannah :)

Grattis Sanna, du har gått vidare som VECKANS BLOGG hos mig. :) <3 Puss, älskar dig!

2009-05-22 @ 21:09:43
URL: http://www.Cayennepeppar.se
a

HELVETE vad din hund är snabb! fattar att ni blir placerade på nästan varje tävling! :D

2009-05-26 @ 22:06:51
URL: http://totterino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0