Det funka bra, riktigt bra!

Jajamen, det funkade bra, riktigt bra faktiskt, när jag tränade med Spicy innan :D vi tränade som sagt på däcket, fast vi hade en badring istället, en stor och klumpig om man säger så ;P eftersom Spicy vägrade hoppas igenom det klumpiga däcket som fanns i Ulricehamn. Innan vi hände upp badringen så Spicy kunde hoppa igenom den virade vi in den med ett vitt lakan (vi fick naturligtvis dra sönder långa remsor) & varför gjorde vi det nu då? JO, allt för att det skulle bli så likt som möjligt det däcket som fanns i Ulricehamn. Och det blev faktiskt riktigt bra ;)

Vi hängde sedan upp badringen så hon kunde hoppa igenom den. Och Spicy gjorde det på första försöket, riktigt duktig var hon! sen hade jag med lite mer hinder, och skulle testa om det gick då också. Hon kom i väldigt hög fart och hoppade rakt in i badringen! :O precis det som hände förra året i Ulricehamn med det klumpiga däcket som fanns där. Jag vet inte om det har något med färgen att göra eller något sånt.. att det är vitt. Men det skulle ju vara skumt om det var det.. :S efter att Spicy hoppade in i "däcket" ville hon inte hoppa igenom alls.. men jag gav mig inte ;P hon skulle inte behöva vara rädd för det bara för att hon hoppat in i det. (vilket jag självklart förstår att hon var) Jag skulle avsluta träningen bra helt enkelt. Men innan jag fortsatte öva så sänkte jag ringen, tänkte att det skulle göra det lättare för henne då. Efter att lockat henne med sin leksak genom ringen en stund hoppade hon tillslut igenom :) sen hoppade hon igenom frivilligt igen. Hon verkade tycka att det var riktigt skoj. Så jag höjde lite lite till och hon hoppa frivilligt igenom då också :) undra om hon skulle klara däcket i Ulricehamn nu? eftersom badringen som vi använde är större än det däcket i Ulricehamn så kanske att hon skulle fixa det då :) hon kanske trodde att badringen som hon hoppade igenom idag var det däcket? vem vet? ;) '

Varför jag tyckte det funka riktigt bra idag, var för att även fast Spicy hoppade rakt in i däcket, så fixa hon att hoppa igenom det ändå, hon till och med såg ut att vela köra det flera gånger, frivilligt! ;D









Ha det fint! :)



Kommentarer
Hannah :)

Tack för kommentarerna snällaste du! :)

Vad kul att badringen gick kanon! :D Fast allt ni gör fungerar ju kanon! ;) Duktiga nii! <3



Stackars Spicy som hoppade rakt in i badringen en gång... Men väldigt bra träning ju, eftersom hon också gjorde det när ni tävlade på Ulricehamn. Då lär hon ju sig efter några gånger att hon klarar att hoppa igenom det sen & att det inte är något farligt! (Y) Jättebra att du inte gav dig heller, precis så ska man ju göra! :) En bra avslutning på träningen är väldigt viktigt enligt mig! :D Som du sa att du också skulle göra! (Y) <3



Vad duktigt av henne (- & dig såklart) att hon sedan klarade att hoppa igenom det frivilligt. Ska bli spännande att se hur det går nästa gång det är ett klumpigt däck som det var på Ulricehamn, hon kanske klarar det? :) Håller tummarna för det! Är nästa tävling också där eller? :)

Förresten- nu kom jag på vilka däck det är du menar, som livböjar! Vi skaffade nämligen in sådana till våran klubb förut kom jag på! :) Skojjigt skojjigt & bra träning att ha olika sorters däck tycker jag. x) Cayenne klarade det däcket galant också tyckte jag, för visst är det ett sådant här: http://www.blogtown.se/blog.php?date=2008-10-25 11:40&id=Cayennepeppar ?

Hihi, fast det kanske inte är samma?



Hoppas du får en underbar måndag bästa bästis. Och jättefina bilder du fotograferat också. Mästerfotografen Sanna! ;) Alltid lika kul att se dina fina bilder. Gillar speciellt den andra bilden - på maskrosen. Så fin hörru! :D

Du är bäst.



Puss, löööw you.

2009-05-11 @ 02:57:10
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah :)

Oj, det blev visst mellanslag i länken, men kopiera & klistra in i adressfältet så kommer den upp. :) <3

2009-05-11 @ 03:00:32
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis

ja vem vet om hon trodde det var däcket? kanske det ;)

Va kul att hon fixade det nudå! :D Det måste kännas bra! (y) Du är så duktig ! :)

Vilka fina bilder du har tagit, superfina! Spicy ser så busig ut på fotona, så söt <3 Bus-Spicy :P Sötan <3

Vad ska ni hitta på i veckan då? Något kul ? Är det tävling nästa helg? :D

kram<3

2009-05-11 @ 11:02:18
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0