Badring som däck?

Var ute i det fina vädret och fotograferade innan, några bilder kommer säkert in i bloggen senare :)
Bilden som ni ser här nedan tog jag för några dagarsen, hoppas ni gillar den.

Juste, igår i bloggen sa ju jag att jag skulle försöka fixa något ganska så stort och klumpigt däck eller nått liknande som Spicy kan hoppa igenom. Eftersom hon inte gillar det där klumpiga däcket som finns i Ulricehamn. Det är liksom som en livboj, vilket då Spicy inte gillar. Så igår kom mamma på att vi kunde testa en badring, vi har nämligen en stor lila badring. Jag testade lite innan med Spicy & hon var verkligen jätteduktig, tvekade lite i början bara men sen verkade hon tycka att det var riktigt skoj :) jag höll en leksak som skulle locka henne att hoppa igenom, men sen hade jag tänk att hon ska försöka hoppa igenom "frivilligt". Så nu när jag skrivit klart denna bloggen hade jag tänkt att gå ut och träna mer med Spicy. Hoppas detta hjälper, att hon inte är rädd för större och klumpigare däck, man vet aldrig när dom dyker upp på agilitybanan ;P Här hemma har vi bara ett vanligt cykeldäck, så det är en väldigt skillnad.



Nu ska jag som sagt ut i det fina vädret, ha det bra, hej! :)



Kommentarer
Hannah :)

Vilken bra idée att ha en badring som däck. :) Det verkar ju gå jättebra när ni tränar med det! :D <3 Hoppas hon hoppar igenom det "frivilligt" om ett tag också. :D Agility är liiivet! <3



Jättefin bild också bästa bästis! Så fin, gillar den skarpt! :D Är den fotad med nya macro objektivet? :)



Puss, looove you mest. <3

2009-05-10 @ 22:09:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Anonym

babe!

du är super-beeeest, specielt på att ta kort! <3

hoppas jag också får en sån kamera! vill ha, vill ha! ^^

vi måste ses snart!

älskar dig bby! <3

2009-05-11 @ 15:52:04
Sanna

Åh, tack sötnos! <3

Ja, hoppas att du får det :D (Y)

Självklart måste vi ses snart! Älskar dig! (L)

2009-05-11 @ 16:26:13
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0