Ännu en dag med underbart väder!

Det underbara vädret är här idag igen & det får gärna stanna ett tag nu! :D
Idag är det ju inte en helt vanlig dag, utan idag är det mors dag, och då grattar vi mammorna! ;) mamma har gjort en tårta tills idag, min favorittårta! en slags marängtårta är det (det stod faktiskt någonstans att det var världens godaste tårta, haha ;) ) lite senare ska vi också äta grillat! åh, det är perfekt väder för grillning!

Jag var ju nere vid stranden igår och tog några bilder, sa i bloggen igår att jag skulle lägga in dom idag, vilket jag hade tänkt att göra nu :)








Som ni ser så blev denna bilden lite för ljus, glömde att ändra det, blev så "stressad" när jag skulle ta bilden, trodde inte att Morris skulle så kvar på däcket så länge. Men blev ändå rätt så nöjd med bilden.





Hoppas ni gillar bilderna, detta var alltså några bilder från stranden igår, eller den sista är inte där ifrån, utan den tog jag hemma. Men annars är alla andra bilder tagna när vi var vid stranden.

Nä, nu vill jag ut i det fina vädret, man får ju passa på! Ha nu en bra mors dag allihopa! :) kram



Kommentarer
Emelie

Mysiga bilder :D

Kram från oss!

2009-05-31 @ 17:18:03
URL: http://www.hundliv.webb.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Tack för de fina kommentarerna, du är bäst! :D <3



Du verkar ha haft en braig dag, åå vad gott det låter med tårta, nu läskar du mig ju! ;) Jättefina bilder som vanligt. (: 'Våran' blomma också! :D <3 Haha.

Vad gulligt att Morris stod sådär med tassarna på däcket, sötisen! :D



Ha en underbar 1 Juni! :D Puss, love you.

2009-06-01 @ 13:36:15
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0