Agilityfilm - hoppklass 2

Precis som jag sa i bloggen igår, så skulle jag så fort som möjligt lägga in videoklippet från igår, när jag och Spicy tävlade :) detta klipp som jag kommer att visa nu, det är när vi tävlade i hoppklassen, vår första start i klass 2! :D 

Agility - hoppklass 2 - när jag & Spicy kör :)
 
Ursäkta den dåliga bildkvalitén, men jag antar att det är bättre än ingenting alls? ;)

Jag längtar redan tills nästa tävling! tur att det snart är tävling igen då, tvådagars tävling i falkenberg, på fredag & lördag nästa vecka, wiiie! :D

Tack Hannah, för att du förklara hur man gjorde så videoklippet syntes på bloggen <3 :)



Kommentarer
Elsa

Hej, ja, det va riktigt kul! jag hoppas självklart på fler pinnar :)

hur länge har du tävlat?

2009-05-17 @ 18:44:45
URL: http://roskullen.se
Hannah :)

Gud vad duktiga ni är! :D <3 Banan såg svår ut dessutom! :) En andra placering är ju super, hur många var med & tävlade? :D <3 Dessutom var det eran första gång ni tävlade i klass två. Vilket är sååå duktigt! :)

Du & Spicy är våra agility-idoler! (A) <3



Jag kan hjälpa dig med hur du får in videoklipp i bloggen + hur man länkar så det går att klicka på det, om du vill det. :) <3



Puss, älskar dig. <3

2009-05-17 @ 18:59:34
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah :)

Varsågod & tack själv bästa bästis! :)

Okej, på videoklippet såg det ut att vara mycket fällor i den banan. Men ni klarade det ju gallant ändå! :) Duktigaste ni!

Okii! <3 :) Spännande att se hur nästa bana i klass 2 är då! :D



Berättar på msn hur man lägger in videoklippen i bloggen direkt. <3 Hihi.



Puss, älskar dig också. <3 :)

2009-05-17 @ 19:21:20
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah :)

Hihi, ja det kanske är så att blue merle oftast har blåa ögon. :) Har inte träffat så jättemånga blue merle, förutom Spicy, Millie & några till då. ;) <3

Jo, den där bilden är ju visst söt på dig & Alice! :D



Såklaaart att ni är våra agility-idoler! Helt klart! Ingen är bättre än er! ;) <3 Naaw, tack! Det är du som är snällast hörru! :)



Varsågod för förklaringen hur du gjorde för att lägga in videoklippet. Så lite så.



Puss, älskar dig mest! ;)

2009-05-17 @ 19:34:02
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

Hej, ojojoj!! fyra pinnar på två veckor?!?! själv har jag slitit i typ månader :P hehe.. jag tävlade typ tre gånger eller nått, och väldigt utspritt. Men nu har selma slutat sticka och smilla börjat bli 100 % hindersäkre. vi får se hur mkt vi satsar i vår :P

ha re bra!

2009-05-17 @ 20:23:20
URL: http://roskullen.se
Hannah :)

Taaack! :D

Veckans blogg är inte så ovanligt faktiskt, tror jag. ;) Men jag har själv aldrig testat det, (har ioförsig inte haft någon fototävling heller då) så kanske ska testa det. :)



Hoppas du har haft en underbar dag du också! :D Ja, imorgon är det Måndag! :( TRÅK, tiden går så otroligt fort! Lyllooo dig som inte har någon skola på hela veckan... Undra när vi har prao...! :o xD Nej, på Torsdag & Fredag har vi inte skola heller. Wiiie, då ska vi åka till stugan & vara där tills på Söndag eller Lördag! :D Yaay! <3 Haha!



Vet du vad? Mamma hon vill verkligen åka till Falkenberg (-eller till något annat ställe som inte ligger där - haha vad det där stället hette minns jag inte xD - för dom har också hav där. x) men ska övertala henne att vi ska åka till Falkenberg istället) så jag tror vi kommer åka dit i år! :D Hoppashoppashoppas! :) För då kan ju vi träffas! :D :D :D Sen funderar vi på att åka till Liseberg någongång i år, & då kanske vi också kan ses ju! :) Skulle vara superskojj tycker jag, speciellt om vi kunde vara på Liseberg också! Eller vad tycker du? <3



Puss, älskar diig mest! <3

2009-05-17 @ 22:01:52
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Emelie

Det var så skoj att få se er live på er första klass 2 tävling. :) (haha, jag är faktiskt med på filmen ler)

Jätte snyggt! Hade verkligen önskat att jag hann med det där bytet efter första tunneln med Ronja. :)

Kramar från oss

2009-05-17 @ 22:36:45
URL: http://www.hundliv.webb.se
astrid

Blev det pinne? :D

2009-05-17 @ 23:50:50
URL: http://totterino.blogg.se/
Elsa

ja, det är rekord :P vet ingen annan som har gjort det! jätteduktiga är ni! svår bana, vad signalkänslig spicy ser ut att vara, det är väl kul!



ja, nästa tävling är 6/6 :) om jag inte tävlar den 23:e i haninge <3 jag vet inte riktigt.. hm... den 23:e är inoff :) bara för att träna lite mer :P framförallt på min svaghet - att gå banan :P går alltid lite fel :P hehe... får börja gå banan på träningar också :) vad ska ni hitta på idag? ja har sjukt mkt prov och läxor denna korta vecka :(

/Elsa :)

2009-05-18 @ 07:05:59
URL: http://roskullen.se
astrid

tack! :D och grattis du med, vad duktiga ni är. kanoners att första klass 2 (hopp) blev pinne ! :D

2009-05-18 @ 22:08:17
URL: http://totterino.blogg.se/
Chila o co

Jättesnyggt lopp! Ni ser otroligt samspelta ut! Stor grattis till alla pinnar!

Vi ses på fredag!

2009-05-18 @ 22:35:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0