Varför funkar det inte?!

Åh, asså jag fattar inte varför det inte går att lägga in videoklippen på datan.. jag som hade tänkt att visa lite från träningen idag och från tävlingen i Falkenberg som jag inte kunnat lägga in innan, vilket inte går nu heller :(

Aja, får väl testa igen, hoppas det går då.




Sötnos Millie. Älskar dig! :) <3

Har ganska så dåligt med nya bilder. Så jag kollade på de "gamla" bilderna och hitta denna bilden på Millie.

Hoppas ni har haft en bra dag & framför allt en bra helg :)


Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Vad tråkigt att det inte funkar att ladda in videoklippet på datan. Åå, sådant är så jobbigt! :( Hoppas det löser sig, skulle vara så skojj att se videoklipp! :D



Jättesöt bild på sötaste Millie. <3 Hoppas du också har haft en bra dag & en bra helg! :D Pöss på dig!

2009-06-08 @ 18:37:31
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0