Trött efter en lång dag..

Jag är så trött så att jag nästan inte orkar blogga.. ;P men tänkte att jag kan ändå blogga en snabbis ;)
kan ju börja med att berätta vad jag egentligen har gjort idag. 


Gick upp tidigt att jag (och två till, Kristin & Amanda) skulle hjälpa en kompis att dela ut pizza menyer (hennes föräldrar äger en pizzeria) och vi cykla runt i typ fem timmar om inte mer!! gissa om man blev helt slut eller.. :O och värmen gjorde det ju inte bättre heller. Men men.. man ska väl inte klaga på värmen egentligen, det är ju det man vill ha nu på sommarlovet :)

Sen när vi var klara åkte jag hem för o vila, ja vila det var det ända jag tänkte på för jag skulle ha fotbollsmatch sen. Så jag fick väl inte vilat så länge, men lite i alla fall. Så nu har jag hunnit vara hemma en stund sen jag kom hem från fotbollen, har ätit och suttit lite här vid datan, annars har det inte hänt mycket mer idag. Imorgon hoppas jag bara på att kunna ta det lugnt! ;) eller i alla fall innan jag ska iväg till klubben och hjälpa till på agilitytävlingarna där. Ja, jag har ju inte nämnt något om det innan men jag ska i alla fall till klubben och vara hinderfixare där för klass 3 tävlingar :) ska vara där ungefär 17:30 så jag har ju lång tid på mig att bara ta det lugnt innan det, fast i och för sig, det är ju inte så ansträngande att bara vara hinderfixare, haha ;)


En bild jag tog i förrgår. Hoppas ni gillar den :) 

Bara några ord till och sen avslutar jag detta inlägget. Hoppas ni har haft en bra dag i solen!
Kram



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Oj! :O Att ni cyklat runt i 5 timmar om inte mer i denna värmen, gud vad jobbigt! & sen efter hade du fotbollsmatch, måste varit jobbigt... och varmt! ;) hihi. Vad kul att vara hinderfixare på hundklubben. :) Hoppas det går bra. <3 Puss, love you too.

2009-06-25 @ 16:34:10
URL: http://www.Cayennepeppar.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Jättefin bild förresten! :D <3 Humlor är så söta! ;p <3

2009-06-25 @ 16:34:34
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0