Regn & rusk..

Usch vilket väder här är, bara en massa regn hela tiden, känns det som.. :/ just nu regnar det i alla fall, ja det har gjort det i stort sett hela dagen. Hoppas verkligen på bättre väder nu i helgen! det är ju trots allt sommarlov ;)






Ni har säkert sett denna bilden innan, men gillar denna så lägger in den igen.
Favorit i repris kan man väl säga ;)

Snart börjar Talang och idag är det ju final. Det får man ju inte missa. Någon som ska kolla på det? :)

Har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt, kan ju fråga om ni hittat på något skoj idag? :) själv har jag (eller jag och mamma) köpt ett utställningstält, så vi kan ha det när vi är på agilitytävlingarna. Perfekt (y) :D
Ja, nu har jag inte mycket mer o säga, så tänke kila nu..

Ha det fint, hej! :)



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Här är det också regn & rusk... Ja, det är ju trots allt sommarlov... Nu får det väl sluta regna! ;) Gillar´t! <3 så fina! :D Hihi, din favorit i repris -bild är jättefin! :) Här ska man inte se Talang, följer inte det faktiskt. Jag missar alltid det, vet inte varför, så nu ser jag inte på det längre. ;) Idag har jag inte heller hittat på någonting speciellt. (; Bara njuuuter av mitt första dag på sommarlovet! :D Vad kul att ni har köpt ett utställningstält! :) låter ju perfekt & ha ett sånt.



Pöss, love you. <3

2009-06-12 @ 20:31:22
URL: http://www.Cayennepeppar.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv; Tack! :) Vad kul att du tyckte bilderna var superfina fast dom är två år gamla! :D <3 Nu finns en till valpbild i bloggen, om du är nyfiken. ;P Tack för grattisen också, hihi. Aa tycker också en tredjeplats var bra då dom som vann & så hade flera besökare än jag. <3



Hoppas du får en fin Lördag, vad ska du hitta på idag? <3 Förresten; När är nästa agilitytävling för dig & Spicy? :)

Puss.

2009-06-13 @ 15:38:14
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis

helt underbara bilder som vanligt Sanna! Det är kul att fota vattedroppar, inte sant? :)

Kul att ni köpt ett utställningstält, haha vad kul för jag har precis kollat på ett sånt! Det är perfekt att ha på agilitytävlingar också, (Y) Skyddar mot sol & regn och allt! ;D Och lite mysigt att sitta i ett tält ;D



kram!

2009-06-13 @ 20:23:21
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0