Lugn dag..

Det har vart en lugn dag idag.. har mest vart hemma, förutom då vi var och handlade mat inför imorgon, midsommar imorgon ju! :) vi har haft tur med vädret idag, kan man väl säga. I morse regnade det som bara den, men sen började solen kika fram mer och mer och det blev faktiskt riktigt skönt, förutom att det blåst en del..
Har också tränat lite agility med Spicy, vilket gick väldigt bra :D annars har det inte hänt så mycket idag.

Imorgon är det som sagt midsommar & vi håller tummarna för att vädret ska bli bra, hoppas inte att det kommer något regn!


Kladdkakan som jag gjorde ikväll har nu fått svalna lite och är redo för o ätas ;)

Så nu tänkte jag kila. Ni får ha det så bra! :)



Kommentarer
Matilda och Bea

sv: Japp (: ska bil skit kul!<33

2009-06-18 @ 21:08:19
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
ullis

hallå!



åh vad kladdisen ser god ut.. har faktiskt också ätit en kladdkaka ikväll, det är ju så hiimla gott!



Tack för kommentaren :) Jag hann inte lägga in bilderna idag, eller rättare sagt så funkade det inte. :( Men ska lägga in dem imorgon! :D Vi hade precis samma väder som ni - regn , sol och mycket blåst! :( Fast jag badade faktiskt idag :D Det var kallt men kul ;D Och min brorsa kitesurfade, finns en bild i bloggen. Ha det fint, kram!

2009-06-18 @ 22:59:18
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Emelie

Trevlig midsommar! :)

2009-06-18 @ 23:45:22
URL: http://www.hundliv.webb.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Tacktacktack för de fina du skrev om Matildas design jag gjort! :) Snällaste du! <3



Kladdkakan såg ju riktigt smarrig ut! ;D <3 Kul att ni har haft tur med vädret, här har det regnat hela dagen. :( Tråkigt tråkigt, hoppas det blir finare imorgon [eller ja, det blir ju idag] för det är ju midsommar! :D Glad midsommar på dig! ;D Roligt att du tränat agility med Spicy också, det går ju alltid så bra för er, ni är ju så himla duktiga ni! :) <3



Puss puss!

2009-06-19 @ 00:41:26
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0