Kom precis hem ...

... från fotbollen, eller inte precis då, men för drygt en halvtimme sen. Fotbollstmatch var det idag :D en jämn match men vi var ärligt talat värda att vinna ;) vilket vi också gjorde, 4-3 slutade matchen :) (y) så jäkla skönt!

Men nog pratat om det ;)
Jag bloggade tidigare idag, eller rättare sagt försökte. När jag hade sparat och publicerat inlägget så stod det att jag sparade det som utkast, vilket jag inte gjorde. Vad jag än gjorde så ville det inte visas på bloggen, utan bara som utkast, så jag försökte några gånger, men gick inte då heller :S så det är därför det blir så sent inlägg idag.
Har egentligen inte så mycket att skriva, tänkte bjuda på några bilder jag tog igår.

E n j o y . .






Haha! Spicy är helt galen i bollar ;)


Fina Millie :) <3

Hoppas ni har haft en bra dag. Hej!



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Tack! ;) Haha, jo använde faktiskt kompaktkameran idag lite (bilder finns i bloggen), men eftersom mamma använder den för den är hennes & brukar ta med den till sitt jobb så kan jag inte använda den så mycket + att det inte är lika skoj som med system. Haha! ;)



Vad roligt att du nyss kom hem från fotbollen! Och vad skoj att ni vann! :D <3 Grattis. (A) haha. Synd att det inte gick att publicera inlägget. :( Många som verkar ha haft krångel tidigare idag. Jättefina & söta bilder också du! :D Hoppas att du haft en underbar dag. <3 Puss, älskar dig. <3

2009-06-17 @ 23:57:28
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Kristin

Tittar in för att önska dig en underbar midsommar!!!



Kram kram

2009-06-18 @ 16:04:24
URL: http://www.warnbring.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Tackar! :) <3 Roligt att du gillade bilderna. ;) Haha, ja dom är enäggstvillingar så dom är riktigt lika. Jag kan inte se skillnad på dom om dom inte står bredvid varandra (eller har samma kläder då, det är ju lätt & se skillnad om dom har helt olika kläder) för då är det nästan omöjligt att se skillnad på dom, inte ens mamma som är bäst på att se skillnad på dom kan det då. ;) Haha. ;D ´



Hihi, tack! :) Ja, får se om jag byter skorna.. Tror att 36orna skulle passa lite bättre faktiskt. ;) Får se, eftersom 36orna är slut överallt. :( Hihi. <3 Jajamen, du har ju redan sett bloggdesignen jag gjort till Matilda. Tack! :D Nu har jag bloggat om det om du vill se den igen. (a) Hoppas att du får en underbar dag & midsommar! :) Puss.

2009-06-18 @ 17:31:14
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0