Härligt väder!

Kom nyss in från att har vart ute i det underbara vädret, har suttit ute och solat och samtidigt läst en bok.
Var ute på en härlig promenad med hundarna innan, gick till stranden. Det är (bl.a) det som är så härligt med sommaren, då blir det många promenader ner till stranden, I love it! ;)

Kameran var tyvärr inte med på promenaden idag, men tog några kort i trädgården när jag var ute innan, vilket jag hade tänkt att visa nu.











Nä, nu ska jag inte sitta här längre. Jag måste bara ut i solen! ;)

Ha nu en fortsatt bra dag i solen (?) ja, hoppas ni också har bra väder :)
Kram kram



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Gud vad mysigt att ligga & sola & läsa en bok! :) Vill också ha sol nu ju... & bo vid havet! ;P Förstår att det är superhärligt att gå ner dit. :) Jättefina bilder som vanligt också, superfina helt enkelt! :D Riktigt somriga & fina! Åå vad jag saknar min kamera nu. ;) Hoppas du får en fortsatt fin dag du också, här är det molnigt & ganska kallt. :( Ursh!



Sv: Tack så mycket! :) Kul att du gillade bilderna! <3 Du är mästerfotografen ju! :) Ja, det var supersmarrigt med jordgubbstårta! :p Hihi!



Puss, älskar dig. <3

2009-06-21 @ 15:47:58
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Karro och King :)

Wow va många fina bilder du har här i bloggen! :)

2009-06-21 @ 19:41:53
URL: http://www.karroochking.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0