Glad midsommar!

Hade tänkt att blogga lite för att önska er en riktigt trevlig midsommar! :)

 
Vad ska ni göra en sån här dag som midsommar då, gott folk? ;)

Själv ska jag lite senare idag ner till stranden och fira lite där tror jag, ska ner med en kompis :)
Sen är jag bjuden till Kristin, (en annan kompis ;) ) dom ska ha gäster där så då fick jag också komma och klart att jag vill det :) men nu låter det säkert som jag inte kommer att vara hemma någonting, eller vara med familjen eller så, men det är klart att jag kommer :) mycket av dagen är kvar än så länge.. ;)

Innn när jag vaknade och kolla ut genom fönstret sken solen men nu är det väldigt mulet..
Håller tummarna på att solen kommer tillbaka! solen gillar vi :) (y)

Trevlig midsommar! :)



Kommentarer
Matilda och Bea

sv: Japp.. det är klart :P

2009-06-19 @ 10:49:39
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Ullis & Wilma

Trevlig midsommar! :) Låter som att ni kommer ha en mysig dag.



Kram till Sanna & Spicy från oss <3 :)

2009-06-19 @ 10:52:18
URL: http://lagotto-romagnolo.se
ullis

japp! Tack för kommentaren om bilden, jag gillar den också faktiskt ^^



Oj vad tråkigt att inte kakakn smakade bra xD Ibland blir det ju så, att det blir helt fel! :P heheh, som när jag och min kompis skulle göra kola.. uuusch vad äckligt det var, vi hade SÅ mycket socker, så flummiga blev vi iaf ^^ :P hihi, inte något ont som inte drar nåt gott med sig , haha (:



ja hoppas också att jag får in bilderns snart, men jag får se eftersom det är midsommar idag så kanse jag inet vill spendera dgen vi datorn ^^ hihi.



Kram! <3



2009-06-19 @ 12:04:20
URL: http://lagotto-romagnolo.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Tack, kul att du gillade midsommar-hälsnings-bilden. xD :) <3 Ja, hittills har vi haft en jättemysig midsommar & det låter som att du också kommer få det ju! :D Mysigt att gå ner till stranden. (: Nu har jag fotat lite med kompaktkameran så några bilder finns nu i bloggen, det spöregnar just nu här, riktigt midsommarväder! ;D haha. Hoppas du får en fortsatt riktigt fin midsommar & helg! :D



Puss! :)

2009-06-19 @ 18:14:20
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0