Ett till agilityhinder :)

 Jajamensan, idag var jag, mamma och min bror inne i stan, vi kikade på lite olika och fick bl.a köpt en tunnel, så nu har vi två tunnlar här i trädgården (har fler hinder än det, men just två tunnlar har vi menar jag)  ;) fast denna vi köpte idag är mycket längre än den andra vi har, 5 meter är den vi köpte idag. Perfekt, då jag kan göra tunneln till ett U vilket kan bli svårare för hunden.

Sa ju innan i bloggen att jag skulle kika på skor, men de flesta butiker var stängda, alltså ingen skobutik var öppen. Men det gör faktiskt inget, har som tur var ett par andra jag kan ha på skolavslutningen ;)

Här har ni två bilder på tunneln vi köpte idag:




Ska kanske filma när vi tränar jag och Spicy då denna tunneln är med. Eller vad tycker ni? :)

Sverige - Danmark i fotbollen är ju på tv:n nu, så hade tänkt att sätta mig och kolla på det lite. Ska nog också träna lite med Spicy sen, blir så sugen att testa den nya tunneln mer ;)

Ha en fortsatt bra kväll, hej!



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

halloj du! :) Saknar diig! <3 Har inte suttit vid datan alls (förutom när jag bloggade en snabbis igår) så har inte hunnit skriva alls till dig, förlåt, & nu är jag i stugan & ska snart fortsätta se en film med mamma så skriver lite snabbt här. ;)



Vad roligt att ni har köpt en ny tunnel, den verkar ju jättebra! (: <3 & att man kan göra det till en U tunnel är ju också toppen! <3 Skulle vara jättekul & se en film när Spicy springer igenom den nya tunneln.

Vad kostade tunneln? :) För den verkade ju toppen den där tunneln. ;P



Måste förresten tacka för alla dina kommentarer, ska svara på dom när jag hinner, nu ska jag fortsätta se på film så hinner inte fortsätta kommentera dína senaste bloggar som jag inte hunnit ännu, men ska göra det så fort jag hinner. <3 Jättefina bilder som vanligt i alla bloggar! :D



Älskar dig mest. Puss.

2009-06-06 @ 20:47:43
URL: http://www.cayennepeppar.se
Emelie

Ohh, vad bra att du skaffat långtunnel! :D

Kram

2009-06-06 @ 22:43:38
URL: http://www.hundliv.webb.se
Elsa

gud va kul! :D jag har också en sån - exakt lika dan! :) + en likadan fast platt :P tävlade igår - mer om det i bloggen :) är riktigt nöjd :D när sa du din nästa tävling va? kram :)

2009-06-07 @ 10:34:35
URL: http://elsa94.blogg.se/
Matilda och Bea

Silken bra tunnel (: Skulle också tänka mig en sån :p vad har du köpt den? Och vad kostar den ? Skit fina bilder i tar du också! <33

2009-06-07 @ 19:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0