Dåligt med nya bilder..

Ja, som rubriken lyder, dåligt med nya bilder... det betyder alltså att jag tyvärr inte har några nya bilder att lägga in i bloggen idag. Fast jag har ju massor med andra bilder, så kan ju lägga in en "gammal" i och för sig.

Kom hem från fotbollen för si sådär en halv timme, ska se om det finns något bra på tv kanske. Annars idag har jag vart i skolan, gjort läxa, eller man kanske inte kan kalla det läxa, utvärdering i slöjden var det i alla fall.


På något sett gillar jag denna bilden. Så mycket glädje i bilden liksom :)
Sötis Millie :) <3

Hoppas ni har haft en bra dag, helgen närmar sig igen, tiden går undan alltså! :)


Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Ja, ibland är det dåligt med nya bilder, hade också dåligt med nya bilder innan jag åkte till stugan i helgen. x) Nu har jag över 1000 nya bilder, haha. Men har bloggpaus så ska inte lägga ut några bilder ännu, utan det får bli efter bloggpausen isf. ;) hehe.



SötisMillie, såklart! <3 Svartvita bilder är så fina tycker jag, & den där bilden innehöll - precis som du sa - glädje. Så söt! <3

2009-06-08 @ 18:54:48
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0