Ännu ett videoklipp

Jajamensan, jag hade tänkt att bjuda på ännu ett videoklipp när jag och Spicy tränar agility :) var ute för några minutersen och tränade lite. En liten bana stod redan uppe så tänkte att jag kunde ju träna lite eftersom Spicy var så himla sugen ;) så här kommer klippet:



Som ni säkert ser så var det ett hopphinder som redan var vält, glömde nämligen sätta upp det innan vi skulle köra :P

Ha en fortsatt bra dag, hade tänkt att gå ut i det fina vädret nu, man får ju passa på ;)


Kommentarer
ullis

OJojojoj vad spican är duktig, och du med! :D:D



kram! <3

2009-06-16 @ 15:55:00
URL: http://lagotto-romagnolo.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Vad roligt med ännu ett till videoklipp! :) Alltid lika roligt att se när superduktiga du & Spicy tränar agility! :D Gud vad snabba ni är också, helt super! :D Förstår inte hur du hinner med alla byten & allt Sanna! :O Själv rent ut sagt suger jag på handling, för det var ju just handlingen jag missade i agilityn med Cayenne när jag fick sprickan i benet, så jag suger verkligen på det.. xD Håller nästan på att ramla &/eller trampa på hunden om det går för fort. Haha.. Tur att jag ska gå om den kursen med Cinnamon nu då, lite pinsamt om jag skulle ramla på en tävling liksom. HAHA! ;D

Du undrade om kursen var avslutad med Cinnamon, jopp, det är den. <3 Fast vi missade några gånger tyvärr, för jag fick veta att kursen var som jag kunde vara med i när halva redan hade gått. :s Men, men. Det ända Cinnamon ligger efter i är slalomet, & det kan vi ju träna här hemma eller i stugan, annars är han ändå i samma nivå som dom andra som gått flera gånger så det är ju bra. Agility-naturbegåvning liksom! :O Haha, nej, skojjade bara! ;) <3 Fast duktig är han! <3 Hehe. När är din & Spicys nästa tävling förresten? :) <3 Puss, love you.

2009-06-16 @ 22:32:00
URL: http://www.Cayennepeppar.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Tack för kommentarerna! ;) Jo, är helt desperat! xD Måste ju ha en kamera! :O Att den var tvungen att gå sönder just nu, när man är ledig & allt. Ursh på den! Vill bara slänga den i väggen, fast det skulle nog inte hjälpa ett dugg. & kan ändå inte det just nu för nu är den ivägskickad, så nu har jag ingen kamera alls. Haha.. Min älskling blev en hatling (haha, vad fult det lät) igår, när den gick sönder. x) <3 fast får tänka positivt precis som du säger, fast egentligen . . Vad finns det för positivt i detta när man är en helt besatt kameranörd som jag? :O Haha.



Ha det bäst du också!

2009-06-16 @ 22:35:21
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Emelie

Ni är jätte duktiga verkligen!

Vad har ni för tävlingsplaner nu under sommaren?

Ska ni till Gotland? Eller Hässleholm? :)

Kram

2009-06-16 @ 23:04:46
URL: http://www.hundliv.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0