Åka till klubben strax

Har precis vart ute i det härliga vädret. Det är sol och blå himmel ute nu :D
Ja, om nu vädret är så himla härligt, varför sitter jag då här? jo, jag kände nämligen att jag behöde skriva av mig lite ;) haha, men det blir ingen lång blogg för alldeles strax ska jag, mamma & Spicy åka in till klubben. Jag ska träna lite med Spicy hade jag tänkt :) det var ett tagsen vi var på klubben nu. Det är inte ofta vi åker in eftersom jag kan ju gå ut i trädgården och träna med Spicy när jag vill, har nästan alla hinder här hemma. Men ibland är det ju bra att åka in till klubben och träna också så det hade vi tänk att göra idag :)

Jag satt innan och ritade upp olika kombinationer som jag skulle kunna sätta upp på klubben, så nu har jag några att välja mellan :)

Nu måste jag kila, men bloggar senare ifall jag hinner! hej så länge :)



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Vad roligt att ni ska åka till klubben idag! :D Hoppas träningen går bra för er, fast det vet jag ju att det gör! ;) Åå, har ni SOL & blå himmel idag IGEN?! :O Ni har nästan alltid fint väder, iaf oftare än vi känns det som, för när vi har molnigt & regn (som vi har nu) då kan ni ha helt blå himmel & sol ju. Orättvist! ;P <3



Sv: Tack så mycket, du är sötnos! :) <3 Hihi, ja det är extra jobbigt att somna om regnat smattrar mot rönsret hela tiden. ;) Jopp, ena designen kommer jag iaf lägga ut i bloggen (när den är klar), men den andra tror jag inte jag gör det för den var inte avancerad alls & knappt fin, hehe. :O Kan visa den för dig som om du vill ändå? :D Hihi. <3 Hoppas du får de kul på hundklubben. Vi hörs, pusss! <3 Love you too.

2009-06-15 @ 15:03:39
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Lovisa

Sv: Härligt! Här börjar det bli lite fint igen. :) Kram

2009-06-15 @ 15:10:00
URL: http://lovelajsa.blogg.se/
Kristin

Vilken lyx att kunna träna hemma :) Gör iofs med det men jag behöver ju inte massa hinder :)



Vore trevligt med lite bilder från träningen...



Kram kram

2009-06-15 @ 18:09:29
URL: http://www.warnbring.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0