Agilityträning

Hej! jag var precis ute och tränade agility med Spicy, superkul! (som vanligt då) ;)
Byggde upp en bana. Försökte bygge en bana med ganska så många fällor. Hindrena stod väldigt tätt vilket gjorde det ännu lite svårare. Spicy var så taggad (ja, jag vet inte hur många gånger jag säger det, när jag skriver om hur det gått på träning och tävling, men så är det, hon är så himla taggat & så duktig!) :) hon var väl nästan lite för taggad när hon skulle upp på gungan en gång då hon kom med en väldans fart hon halkade av den, men hon skadade sig inte utan hon ville bara köra på, hon älskar verkligen gungan ;) och på tal om det, ibland har man till och med sett henne gått upp på gungan själv, alltså att hon var ute i trädgården och vi vart inne, så ser man henne där gå upp för gungan gång på gång och detta var alltså när hon var mindre (kom bara o tänka på det just nu, såg så roligt ut när hon gjorde det) ;)

Men i alla fall, agilityträningen gick jättebra, ska nog ut och träna lite igen, brukar köra korta pass lite då och då vilket är jättebra.

Juste, tog fram videokameran för att mamma skulle filma lite när vi tränade, men så var det såklart dåligt batteri, laddade den en snabbis och testa att filma då men sen stängde den av sig när hon filmade då vi var mitt i banan.
Men ni vet den där filmen som jag skulle lägga in från Falkenberg, agilityloppet när jag och Spicy körde. Sa ju att det inte gick att lägga in då jag skulle göra det, sen har jag inte kunnat försöka ens för kameran har inte vart här hemma, det är ju min brors videokamera så den har vart hemma hos han, men nu är det i alla fall här så ska testa att lägga in filmen och ifall jag får in den på datan så lägger jag in den här :)


Spicy tittar på de andra som kör på agilitybanan.
Denna bilden är tagen en gång då vi var på klubben :) det var ett tagsen..
Kan tillägga att den inte är tagen med systemkameran heller :P

Ha en fortsatt bra dag, kram.



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Vad kul att ni körde lite agility! :) Haha, visst är det härligt att se att sin hund är så himla taggad & allt innan man ska köra? :D Oj, läskigt att Spicy halkade ner från gungan, men tur att hon inte skadade sig! <3

Synd att batteriet tog slut när ni skulle filma. Hoppas filmen från Falkenberg funkar att lägga in snart också. <3

Härlig & fin bild på Spicy, hon är så söt! :D <3



Puss!

2009-06-08 @ 18:41:05
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0