1 Juni!

Först måste jag börja med att säga att gårdagen var alldeles toppen :) (y) verkligen en jättebra mors dag!

Idag är det ju även 1 Juni, OJ va tiden går fort alltså! :O sommarlovet närmar sig med stormsteg! nästa onsdag är det skolavslutning för mig. Åh, va härligt med sommarlov, ledig från skolan ett tag o allt :D
Jag har egentligen inte så mycket att skriva i bloggen idag, har inte haft tid för o sitta framför datorn, var inne i stan med mamma innan, sen har jag suttit med läxa hela kvällen och inte föräns nu kunde jag sätta mig här och blogga en snabbis. Har bilder på kameran som jag ska lägga in på datan, vilket jag tyvärr inte hinner göra nu, får göra det imorgon istället.

Det fick bli en snabb blogg med bara text denna gången, imorgon ska jag föröka göra en roligare blogg för er att läsa ;) hoppas ni har haft en riktigt bra 1 Juni! :) måste kila nu! sängen väntar..



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Ja, att det redan är Juni! :O haha, ja nu är det ju redan den 8:e juni! :O Tiden bara rinner iväg & snart är det skolavslutning! Wiiie! :D Hoppas du också hade en fin 1 Juni, det hade jag! ;) <3



Puss, älskardig!

2009-06-08 @ 19:01:53
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0