Två favoriter *

Dessa två bilder har jag visat tidigare i bloggen, men eftersom jag gillar dom och jag tycker dom ser så härliga ut så lägger jag ut dom här igen för er som kanske inte har sett dom :)

Min favorit måste nog ändå vara den andra bilden, vilken är eran favorit?

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

och vet ni vad? snart kommer det upp en ny design här inne! (ja, det är väl på tiden? julen är ju snart här!) Emelie har vart så himla snäll så hon har gjort en header till mig, kan säga att den är riktigt fin! :) Nu är det bara en ny bakgrund som jag funderar lite på hur den ska se ut sen så kommer den nya designen upp så fort som möjligt. Kan inte säga när exakt, kommer nog ha fullt upp med läxor, eller i alla fall med läxan i so:n då en inlämningsuppgift ska vara inlämnad senast på fredag och det är det sista man lämnar in innan de ger oss slutbetygen nu innan jul, så vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer ha över för att göra annat, men vi får se helt enkelt när den nya designen kommer upp, så snart som möjligt :)


Men nu måste jag kila, tänkte bara uppdatera lite snabbt för eran skull ;) Ha det bra, ciao!

Ps. svarar på era kommentarer så fort jag hinner! Ds.



Kommentarer
Hannah

Fantastiskt fina bilder!! Jag riktigt älskar dem, såå underbara, färgerna & allt! Min favorit är också den andra bilden faktiskt. :) Otroligt fin!



Ser fram emot designen, ska bli jätteskoj & se! :D

Lycka till med alla läxorna, jag vet att du kommer få jättebra betyg, duktiga du! (Y)



Ha en underbar tisdag, pussss! ♥

2009-12-08 @ 07:07:01
URL: http://www.cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0