Två favoriter

Här har ni de två bilderna som jag sa att jag skulle visa. Måste nog säga att detta är två favoriter på Millie :)
Som ni ser så är den andra bilden väldigt lik bilden som jag la in i inlägget tidigare idag, men det är inte samma bild även om man kan tro det ;)

Hoppas ni gillar dessa två bilder på Millie, har ni någon favorit kanske? :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Nu måste jag packa till handbollsträningen, får se om det blir någon uppdatering efter träningen, (som slutar 20:00) jag tror att det blir det, men vi får se. Ha en fortsatt fin dag, hej!



Kommentarer
Hannah

Åh, vad roligt att ni fått snö nu! :D Dessa bilder är ju bara för gulliga alltså! :) Så himla vintriga (haha, konstigt, jag vet - de är snö & december... Men du förstår nog vad jag menar, hoppas jag). Den första är helt klart min favorit! Underbar! :D



Postade även julklapparna till dig igår, så hoppas att de kommer fram till julafton nu då. :) <3



PUSS! ily

2009-12-21 @ 19:01:20
URL: http://Cayennepeppar.se
I S A B E L L A

SVAR: Javisst var dom =)



Hihi, kul med lite juligt ;D Kram

2009-12-21 @ 19:26:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0