Trevlig helg!

Ville bara önska er en trevlig helg och bjuda på två bilder som jag tog i somras då jag var hos Hannah, vi var på en riktigt mysig ö just då :)

Något med vintriga bilder hade ju passat bättre såhär i december månad, men beslöt mig ändå för att visa dessa två bilderna på flugan, tycker dom är lite roliga faktiskt, den första bilden ser nästan ut som ett hjärta, (vingarna) inte sant? :)


Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Som ni kanske märkt så har uppdateringen här i bloggen inte varit bra alls, men det är som vanligt, det är mycket i skolan, så den mästa tiden går åt till läxor och såklart hundarna (fast tyvärr så har jag inte hunnit med att träna någon agility det senaste dagarna.. och på tal om agility så har jag ju inte berättat hur det gick på agilityträningen i söndags, men jag kan säga att det gick väldigt bra, är även väldigt nöjd med den träningen, Spicy hade framför allt väldigt bra fart) Men nu tror jag faktiskt inte att vi har någon mer läxa innan lovet, vilket är otroligt skönt. Idag lämnade jag in inlämningsuppgiften om Amerikanska, Franska och Industriella revolutionen, kändes så himla skönt att bara vara klar med den läxan, att vara färdig med alla sånna där tänka-själv frågot och allt va det var.

Nästa vecka i skolan kommer nog nästan bara vara rolig kan jag tänka mig :) Då det bl.a kommer vara luciatåg på måndagen (som jag faktiskt själv ska vara med i. Det är ju även luciauppträdande imorgon, då jag är en av luciakandidaterna, är inte sådär jättenervös än så länge faktiskt, men kommer bli så himla nervös imorgon, det är jag helt säker på) sen kommer vi hitta på en massa andra roliga saker skulle jag tro, så nästa vecka i skolan kommer bli en lugn och bra vecka tror jag allt. :)

Men nu tänkte jag avsluta, är så himla trött så jag kanske ska ta vila lite, det blev inte många timmars sömn inatt.. (satt uppe med läxa sent igår kväll...)

Ha en fortsatt bra fredag allihopa. Föresten, vem tror ni vinner i idol idag? Erik eller Calle? båda är riktigt bra tycker jag, men jag tror och hoppas att Erik vinner. :)



Kommentarer
Hannah

Trevlig helg på dig också! :D Och vilka superhärliga bilder, den första ser ju lite ut som ett hjärta tycker jag. :) Åh, de var sååå roligt på ön (och förövrigt hela veckan) med dig, otroligt skoooj! <3



Jobbigt med så mycket läxor, men vad bra av dig att du ändå hinner & orkar med allt för ni verkar ha väldigt mycket. Skönt också att Revolutionsarbetet är klart. (Y)

Låter förresten som en väldigt rolig vecka nästa vecka, vad roligt att du ska vara med i luciauppträdandet imorgon (varför imorgon förresten, om man får fråga? Det är ju lucia på söndag egentligen, eller du kanske inte vet varför, hehe). Ska du gå i luciatåget då eller vad är det för uppträdande? :)



Jag hejjar på Erik. :) Skoj att du också gör det, hihi! <3



Sv: Aaw, tack för alla fiiina kommentarer om bilderna. <3 Glad jag blir!! JA, en vit jul är ett MÅSTE! men det snöade faktiskt lite idag, eller snöblandat var det nog mera. Hoppas verkligen att det blir snö till jul! <3



Bilden på Rudolph med den röda näbben tog jag faktiskt när vi väntade på färjan till ön när du var här (dock snöade det ju inte, utan de la jag till vilket du nog såklart förstod då de inte snöade när du var här, haha). Kul att du gillade den!



Ja, nu närmar sig julen med stormsteg! Mitt jullov börjar faktiskt den 22a, nästa tisdag.. Åh, vad jobbigt de blev, att behöva gå upp på måndag & tisdag, varför har inte vi avslutningen på fredag också? :( xP



Vad roligt att du önskar dig en laptop i julklapp, hoppas du får en då! :D Haha, du är ju för snäll du! <3 -Att du tänker på det sättet! Haha, själv tänker man ju helt tvärtom, hahaha! Fast jag vet att jag inte kommer få det utan jag ska (försöka) spara ihop själv. ;)

Hoppas du får en hund till, är det säkert nu att Spican ska få valpar? Då måste jag komma & hälsa på, om det blir på sommarlovet eller något sånt haha! ;D Skulle vara jätteskoj, såklart för att träffa dig igen också. ;)



Hihi, jag sparade ihop till min kamera plus objektiven själv genom att spara min månadspeng då, men det tar så lång tid då jag får 200kr (ska nog börja få mitt barnbidrag snart, & då får man ju lite mera). Sen vill man ju inte heller bara spara pengarna man får utan köpa andra saker också. ;D



Tack så jättemycket för grattiset i förskott. :) Fast på söndag är det Lucia. ;D Bästaste du! ♥



Men det är väl klart att det är okej, snällaste du! (L) Gör absolut inget att du inte hunnit skicka de till min födelsedag, det är helt okej! <3 Du är ju så snäll som ens har köpt någonting! Såklart de inte gör nått om de kommer på julafton (eller någonstans innan där) istället. :)



Vad roligt att du tyckte förstoringen på vovvarna vart bra! :D Jaa, visst smittar leénderna verkligen av sig? ;)

Ja, det är alltid roligt att hitta något när man shoppar! Får se om de kanske blir någon bild i bloggen, annars kan du ju få se i webben annars eller så, om du vill. ;P



Ha de bäst du också! PUSS!

2009-12-11 @ 21:43:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Alice

Haha, va söt fluga, men ändå lite äcklig. Äcklas lite av flugar förstår du! :D

Men det var faktist ganska fint med vingarna. :)



Sanna jag skulle bara fråga om du vill ändra min länkning där du har dina länkningar, för det är ju fle adress.. allstå jag är lite desperat av läsare, har ungrfär 16 st nu bara! :D Haha Pinit!

Puss <3

2009-12-11 @ 22:33:56
URL: http://styleofalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0