Tjohooo!

Gissa vad jag såg i morse när jag vaknade? SNÖÖÖ :D det snöade även lite igår men inte så mycket som det gör nu, det kommer jätte storta flingor och det snöar för fullt just nu. Extra mysigt är det att sitta här inne och bara kolla ut :) Men ska inte sitta här inne länge till, utan snart ska jag slänga på mig ytterkläderna och gå en promenad med vovvarna :) Sen måste jag även fortsätta rensa bilder på datorn och välja några bilder som jag vill ska upp på väggen här i mitt rum också måste jag ju även städa mitt rum! Senare har jag handbollsträning, det blir en liten avslutning denna gången eftersom det blir ett litet uppehåll nu vid jul, så vi kommer dela in oss i lite lag tror jag och spela lite, så det ska bli skoj :)


Det blir en hel del som jag ska hinna med idag, får se om jag hinner med allt, att rensa bilderna på datorn t.ex, det kan jag ta en annan dag annars.

Men nu ska jag kila, ha det gott!



Kommentarer
H

Som sagt; Jätteroligt att ni äntligen fått snö! :D Ja, visst är det mysigt att bara sitta inne & kolla ut när de snöar! :)



Hoppas rensningen av bilderna går bra!



Puss

2009-12-21 @ 19:09:49
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0