Några bilder från julbaket igår :)

Förlåt för dålig uppdatering idag men det blir så mycket nu innan jul o allt, ja ni vet ju säkert själva, allt som man måste förbereda o så.

Bjuder här på tre bilder från julbaket igår. Polkabräck tror jag aldrig att jag har smakat förut men det var verkligen riktigt gott! Har ni bakat något julgodis i år, isåfall vad? :)

Foto: Sanna W

Nu ska jag gå och klä julgranen! tycker alltid det är så mysigt, då känns det verkligen som jul och speciellt nu när det tjocka lagret med snö ligger så fint på marken, det har snöat en massa idag också

Ha en fortsatt bra kväll allihopa!


Ps. tack för era fina kommentarer förresten, svarar på dom så fort jag har mer tid över ♥ Ds.



Kommentarer
I S A B E L L A

SVAR: Tack sötis:)

Ha en fin dag före dopparedan nudå ;D haha

2009-12-23 @ 02:19:29
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Ullis

Mmm, ser verkligen gott ut! :D Fina bilder :) Kram

2009-12-23 @ 11:04:55
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah

Det ser ju för mumsigt ut alltså! :o <3 Polkabräck såg ju supergott ut också, har faktiskt inte hört talas om de innan. ;) <3 Jag/vi har faktiskt inte hunnit baka något julgodis ännu, så det får bli hallongrotter & kolakakor tills vidare. ;D Haha! <3



Åh, klä granen ska vi göra ikväll! Mysigt!! :D



Sv: Haha, JA! :O Visst är de så att man nästan kan äta hur många hallongrotter som helst. ;) Men det ska jag inte göra.. (A)

Ja! Imorgon är de julafton, längtar massor jag med! :)



Ska bli jättespännande & öppna julklapparna (& födelsedagspresenten då också såklart) du skicka också. :) Tror förresten de har kommit, för har fått en sån där avi (tror jag de heter) fast har inte hunnit hämta den, men ska göra det senare idag! :D För visst skickade du till våran gamla adress, för du har inte våran nya ännu va? ;P Tror jag glömt & ge dig den, hehe.. (a)

Har de från mig kommit ännu förresten?



Så lite så för grattiset! :) De är ni helt klart värda.

Jaaa, det är så otroligt skönt med lov nu! :D Som alltid då! ;) Hoppas du får ett underbart jullov du med!



GOD JUL förresten, lite i förskott då! <3 Puss!

2009-12-23 @ 15:18:38
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0