Några bilder från Julafton ♥

Bjuder på några bilder som jag tog igår :)
Julafton måste nog vara en av dom mysigast dagarna och även roligaste, inte sant? ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Ni kanske är lite nyfikna över vad jag fick igår på julafton? tänkte i alla fall berätta det nu :)


Jag fick: två tröjor, pengar, en tysk svensk ordbok, (alltid bra o ha då jag läser tyska ;)) ett halsband, en liten paljettväska, en jättemysig vit filt och en digital fotoram :D ni vet en sån man kan lägga in bilder i också visas bilderna som ett bildspel hela tiden, sen fick vi, dvs hela familjen en hårddisk (eller nästan hela familjen då, det var ju min bror vi fick den av) och av pappa fick vi en paradisask. :) Har ju även fått en massa fina julklappar av mina kompisar vilket var: ett armband, två st nagellack, två ansiktsmasker, schampo, en liten chokladbit, en skrubbgrej (vet inte riktigt vad den kallas för) som man har när man duschar, parfym, en söt nalle, ett par örhängen & ett mobilsmycke plus två jättesöta kort :)

Kan hända att jag glömt att nämna något nu, men det tror jag inte :)

Är jätteglad för alla fina julklappar jag fick, tack så jättemycket snälla ni! 
och att det blev en vit jul, det var ju också som en liten julklapp skulle man kunna säga, en vit jul var precis det jag ville ha :D



Kommentarer
Ullis

Låter som jättebra presenter! :)<3 Kram

2009-12-25 @ 14:25:30
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah

Gud så mysiga bilder! :D Älskar den runda oskärpan i bilderna, den näst sista bilden var så häftig! :) Snöflinge-pyntet är så fint tycker jag.. <3



Det lät ju som väldigt bra julklappar du fick!! :D Vad roligt att du fick en digital fotoram också! :D Jag har faktiskt också en... någonstans. x) Fast har faktiskt aldrig använt den för jag har ingenstans & ha den, rätt så onödigt när man tänker efter faktiskt. XD



Sv: Jo, jag såg att du hade en sådan nalle redan i bloggen nedan då..! :/ <3 Hehe. Men vad bra att den nallen du fick av mig var extra söt då! ;) Hihi! <3 Varsågod för de du fick av mig, & tuusen tack för de jag fick av dig! :D :D :D Vart så himlans glad ska du veta, sötis!! (L)



Ha det bäst du också, puss!

ily to! <3

2009-12-25 @ 23:55:33
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

roliga presenter :)

jag har en sådan där ram också :) riktigt kul, fast jag glömmer hela tiden bort att uppdatera den XD

2009-12-27 @ 11:26:10
URL: http://elsa94.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0