Mot stan!

satt och funderade på vad jag skulle ha för rubrik till detta inlägget men kom inte på någon bra, denna får duga.. :P


Jag och mamma ska alldeles strax in till stan. Sitter här i pyjamas just nu och ska skynda mig göra iordning så vi kommer iväg så fort som möjligt. Vi ska kika lite på rean tror jag och se ifall vi hittar ett till underställ, fliströja eller några skidsockar som jag ska ha i Idre. Något som jag inte berättat här i bloggen är imorgon åker jag till idre med Kristin, henne föräldrar, några kompisar till dom & Alice :) Så där ska vi åka skidor, fira nyår och ha riktigt skoj :) Det blir ju ingen bloggning då medans jag är borta tyvärr, men kommer hem till helgen så vi hörs ju då igen, det klarar ni väl. Hihi ;)

 

Vi var ju på bio igår och såg på "luftslottet som sprängdes". Precis som jag trodde så var den riktigt bra. :) För er som inte har sett filmerna så tycker jag att ni ska göra det.

 

Men nu måste jag kila. Ska göra iorning mig som sagt och sen så fort som möjligt åker jag och mamma in till stan :) Hej!

 

 



Kommentarer
Anna

Vaf kul att åka iväg och åka skidor, de är ju jätte kul! Idere har bra bakar som passa alla. Se till att ha riktigt kul nu.

sv: Kul att bino var bra. Jag får nog se till att se filmerna. Alla säger att dom är så fantansika, så jag får vell se dom.

Kram

2009-12-27 @ 11:35:46
URL: http://letfors.webb.se
Alice

Hoppas att du hittar någonting! :)

Men du, mamma och pappa ska inte med. Jag tror Marie och Thomas ska med! ;D



Sv: nej jag har inte sätt någon av dom. Men jag vet inte heller om jag vågar, dom är väll läskiga? :S

2009-12-27 @ 11:56:08
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Åååh, kommer sakna dig bästaste du!! <3 :( Hihi, hoppas ni får riktigt roligt där! :D Ska du vara där en vecka då? :) Vill också åka till Idre/fjällen någonstans. :) Vi pratar alltid om att göra det för alla vill det men sen när vintern kommer blir det aldrig av, men får hoppas det blir snart. ;) Inte för att jag kan åka skidor eller nått, haha skulle dö så fort jag satte på mig dem, men de verkar kul där ändå, & så är det ju massa snö! :D Är de inte läskigt & åka skidor? ;D Jag skulle typ åka in i alla... (A)



Vad roligt att filmen var så bra också! :) Nu vill jag verkligen se den ju! <3



PUSS! ily

2009-12-27 @ 15:46:24
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0