Mina (h)underbaringar ♥

Här har ni ännu några bilder som jag tog igår.

Vovvarna verkade inte alltid ha så stor lust att kolla in i kameran igår och Millie ser nästan lite ledsen ut. Men vad sägern ni? visst är dom ändå lika söta!

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W
blev inte sådär jättebra skärpa på ögonen där, men tycker hon var så söt på bilden så visar den ändå :)

 

Ha en fortsatt bra dag allihop! Nu har jullovet precis börjat för mig, känns underbart!
Snart ska jag träffa Amanda, vi ska in till stan för att julhandla lite, kommer bli jättemysigt! men slänger nog in ett litet inlägg innan jag åker sen skulle jag tro. Vi tar bussen 13:30, inte så länge kvar alltså, men ska göra mig iorning och så nu så hörs vi snart igen. Hej så länge! :)



Kommentarer
H

Jätte underbara bilder på dina (h)underbaringar alltså! :D <3 Gillar den röda tonen i bild 2, tyckte den blev väldigt julig faktiskt. :) Alla bilder var jättefina!



Åååh, vad härligt med jullov! :D Lyllooo! :P <3

2009-12-21 @ 19:29:29
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0