Idre imorgon! ♥

Hejsan hejsan!
Ingen bloggning förrän nu på grund av att det har varit rätt så mycket idag med packningen till idre o så, också har vi även varit i stan en stund jag & mamma. Hittade en fliströja, ett par skidsockar och ett par mjukisbyxor, precis vad jag behöver nu i idre. :) 

Oj, ser att klockan börjar bli rätt så mycket. Blir hämtad imorgon ca kl 06:00 och om jag ska orka upp så måste jag lägga mig nu så fort som möjligt!


Innan jag går så bjuder jag på dessa två bilder på Spicy. Håller ni inte med om att hon är riktigt söt? 


Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Får se om det blir någon snabb uppdatering imorgon innan jag åker, isåfall hörs vi då eller så blir det till helgen då jag kommer hem igen, kanske kommer hem på söndag nästa vecka så det bli ju ungefär en vecka som vi är där uppe. Men ska försöka hinna med ett snabbt inlägg imorgon! Sov så gott nu



Kommentarer
Hannah

Vad roligt att du hittade det du behövde nu till Idre, toppen ju! :)

Jaaa, klart man håller med om det, vem gör det inte liksom? :) Spicy är för söt alltså - borde vara förbjudet att vara såå söt! ;) <3 Jag älskar den andra bilden på henne, hon ser så himlans glad ut på den, så gullig! <3



Puss!!

2009-12-28 @ 23:37:20
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0