Hemma från handbollen

Hej igen! nu är jag hemma från handbollen, kom hem ungefär vid 21:00. Det blev ju som en liten avslutning eftersom vi har ett litet uppehåll här vid jul. Det blev mest match denna träningen, först gjorde vi lite uppvärmning med hopprepen som vanligt men det blev inga situps, armhävningar eller något sånt idag, hon var väl extra snäll vår tränare idag då, hon som alltid brukar vara så hård ;) Efter den lilla uppvärmningen sköt vi på målvakten (värmde upp henne då alltså) och sen gjorde vi även lite växlingar. Efter allt det så delade vi in oss i lag, trodde först att det skulle bli mixade lag, killar & tjejer (vi har alltså samma träningstid som dom, har halva planen var på måndagar när vi tränar, därför som vi spelade match med dom idag) men det blev det inte, eller okej två killar gick över till vårt lag så lite mixat blev det ju i alla fall i vårt lag. ;O Ja, ni kanske undrar hur det gick? jag höll inte reda på alla målen men tror vi vann med ett antal mål faktiskt :)

 

Efter träningen blev vi alla bjudna på macka med julskinka, pepparkakor och julmust att dricka.

Det blev en riktigt rolig avslutning med andra ord :) (y)

 

Men nu ska jag inte hålla på att tjata mer om det, lite tråkigt att läsa om våran träning kanske? fast jag skriver ju aldrig något om träningarna så kanske roligt att läsa något som är lite nytt? ;)


Nu ska jag gå till köket och baka lite julgodis, alltid mysigt att göra det tycker jag. Så nu är det väl läge för mig att avsluta. Vi hörs! antingen senare ikväll eller imorgon. Hej!



Kommentarer
Hannah

Verkade som en riktigt rolig avslutning ju! :) Roligt att ni vann också! :D Jag tycker faktiskt det är roligt att läsa om eran träning.



Mysigt med julbak, julgodis ska jag också baka snart tror jag! :) Alltid lika mysigt nu vid juletiderna!!



Ha de bäst! Puss!

2009-12-21 @ 22:14:06
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Lea

Hoppas det gick bra med julbaket, inga brända fingrar?



Tack desamma! Det är kul att hitta in till "nya" bloggar och se sig omkring, och trevligt hundfolk får man aldrig nog av :o)



Visst är vintern mysig, mörkret ger en anledning att tända ljus och sitta inne och bara mysa :o) Hur går det med julstöket, är allt klappat och klart?

2009-12-22 @ 19:12:43
URL: http://leos.nu
Alice

jag har fixat lite nya katigorier.. och förlåt om jag har härmat dig, men jag kom inte på något bättre. Men jag försökte inte skriva exakt lika dant. Förlåt bby! <3

Puss

2009-12-22 @ 20:22:14
URL: http://styleofalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0