Härliga solnedgång

Ja, vad säger ni.. är inte solnedgångar alldeles för underbara? :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Hoppas ni har haft en riktigt härlig fredag. Själv har jag inte vart hemma sådär jättemycket idag, efter skolan gick jag direkt ut med hundarna sen efter att jag kom hem så efter en stund åkte jag och mamma in till Gekås och vi var där tills det stängde ungefär (20:00) så vi kom ju hem rätt så sent (ca kl 20:45). Sen har jag mest spenderat denna kväll framför tvn. :) Så det är just därför som jag inte uppdaterat något i bloggen tidigare idag.

Hoppas ni gillar bilderna på solnedgången. Nu önskar jag er en riktigt trevlig helg, ska bli så himla skönt med några dagars ledighet nu, något som jag verkligen behöver nu.. :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Alltså guuuuud! Vill flytta direkt! :O Solnedgångar vid haven är så otroligt fina, håller verkligen med dig! Vilka färger också!! ;o Mästerfotografen Sanna! ;) <3



Lät som en härlig fredag ändå, har ungefär hittat på samma sak, minus Gekås då såklart! ;)

Ja, visst ska det bli härligt med helg? Uuunderbart med helg, det behövs verkligen så man kan ta nya starka tag sedan på måndag. :)



Ha en helt underbar helg bästaste vän! ;) Saknar dig sötis. <3

Puss, ilyilyily

2009-12-05 @ 00:45:07
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Emelie

Jättefina bilder!! :)

Sv: (till gästboksinlägget) Självklart kan jag göra en juldesign till dig! Eller, menar du att jag ska göra en "header" ?

I vilket fall som helst... Mejla till [email protected] och skriv ned måttet för headern. Önskemål och bilder jag ska använda. (eller andra saker som du vill att jag ska känna till) :)

Kram

2009-12-05 @ 11:27:22
URL: http://www.hundliv.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0