Härlig dag i stan med Amanda ♥

Har varit hemma en stund nu, jag och Amanda var ju som sagt inne i Kungsbacka för att julhandla lite, nu är jag nästan klar med alla julklappar, så skönt! :) tack för en underbar dag i stan Amanda

Missade förresten att lägga in en bild på Millie innan så lägger in den nu istället :)

Foto: Sanna W
Millie ser nästan lite ledsen ut här med, inte sant? ;o Ifall ni undrar var det är Millie kollar på så är det på Spicy ;)


Ha en underbar helg allihopa och ett underbart lov för er som har det :)



Kommentarer
H

Vad kul med julklappsshopping! :) Hoppas du hittade något fint. :D

Jag riktigt älskar Millies uttryck på denna bild! Verkligen fin!!!



Du får önska mig ett underbart lov imorgon, haha för jag har inte fått mitt ännu ju. :( XD

Puss

2009-12-21 @ 19:26:13
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0