Ett litet kollage..

.. ett litet kollage på mitt söta lilla monster har ni här ♥
Haha, såg för roligt ut när hon stod där och åt frosten som var på hopphindret ;)

(anledningen till varför bilderna är så brusiga är för att jag fick ha väldigt hög iso)



Vet ni vad jag kom på tidigare idag? att jag har ju inte berättat något om hur det gick på agilityträningen i söndags, tänkte ju skriva om det dagen efter, i måndags alltså men jag glömde bort det helt :o Fast har inte sådär jättemycket att skriva om träningen, kan ju ta det lite kortfattat. Det blev som en träningstävling kan man väl säga. Vi byggde upp två banor, den första banan gick jättebra tycker jag, det som jag mest var nöjd med måste nog vart slalomen, hon tog det jättefint. Något som var lite sämre var i slutet utav banan då jag krånglade till det lite i min handling vilket gjorde att Spicy saktade ner väldigt mycket och blev lite osäker på vilken väg det var hon skulle ta, men det funkade ändå och vi kom runt banan med 0 fel. Sen andra banan som vi körde blev det ett litet fel då jag råkade släppa henne lite och hon sprang förbi ett hopphinder. Jag försökte verkligen hålla i henne där och ropa "fram" hela tiden men så släppte jag henne lite lite för tidigt vilket ledde till 5 fel då. Ja, där var ju ett exempel på att jag verkligen måste hålla i henne hela tiden. Men förutom detta felet så flöt det på bra, slalomen tog hon väldigt bra även denna gången och inga fel på kontaktfälten i denna banan heller. Så det var ju skönt att hon inte gjorde någon miss på kontaktfälten. Så jag är faktiskt väldigt nöjd med träningen i söndags :)

 

Det fick bli lite kort om träningen det där, lite rörigt kanske, ursäkta isåfall men är lite stressad och måste sätta mig med läxan nu igen. Har även prov i matten imorgon så ska sätta mig och kolla igenom lite. Men ni får ha det så bra så hörs vi! :)



Kommentarer
Louise

Vilket gulligt kollage!:) Låter som en rolig träningsdag!:)

2009-12-04 @ 23:27:35
URL: http://hundfart.se
Hannah

Haha, Spicy är ju bara för skön alltså! :D Så himla härligt kollage alltså! Blev faktiskt väldigt glad av att se det, Spicy ser så himla glad & en aning tokig ut! ;) Supersötisen! <333



Lät som ni hade skoj, det lät ju gå väldigt bra också. :) Verkar skoj med ridhusträningar! (Y)

Puss

2009-12-05 @ 00:41:15
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0