Fullt upp hela dagen..

Förlåt för min kassa uppdatering.. men det har varit mycket idag, har knappt varit hemma någonting. Kl 10:00 skulle jag vara i idrottshallen för att vi skulle öva inför lucia framträdandet som vi skulle ca kl 14:15 (det var nämligen en julbasar där i idrotthallen, vilket det brukar vara varje år och då brukar det även vara ett luciatåg som kommer dit och uppträder och det var alltså våran tur i år) Jag som trodde att jag skulle vara så himla nervös. Visst, lite nervös var jag allt men jag trodde jag skulle vara den som skulle vara mest nervös av alla men det verkar nästan som att jag var den som var minst nervös. ;) ja ja, det gick i alla fall väldigt bra! :) Sen klockan 16:30 åkte vi och uppträdde på ett ålderdomshem (två gånger eftersom det var olika avdelningar) och det gick även där väldigt bra. Nästa luciatåg är redan nu på måndag, då är det nämligen ett luciatåg i skolan som jag ska vara med i.

Sen så har jag inte varit hemma hela kvällen, utan jag gick till Alice och Kristin och var med dom ett tag, som vanligt riktigt roligt! :) Kom hem ungefär 21:30, satte mig lite i soffan och kollade på tv och sen har jag suttit lite här vid datorn. Jag hoppas ni förstår varför det blivit dålig uppdatering här på bloggen, hann tyvärr inte blogga på morgonen innan jag åkte, i och för sig så hade det kanske ändå inte blivit något sådär jätte intressant inlägg, men ändå.. ;)


Nu tänkte jag inte babbla på så mycket mera utan tänkte istället visa en bild på Spicy som jag hoppas att ni gillar :)


Foto: Sanna W

Föresten, idag var det faktiskt lite kallare ute ju, minusgraderan är tillbaka! ;) hoppas bara det håller i sig nu ett tag, nu fattas bara snön. Vill verkligen ha en vit jul i år!

Och imorgon är det ju då 3e advent, herregud va tiden går ;o börjar nästan bli lite stressad med julklapparna nu alltså.. får se om vi kanske skulle in imorgon och julhandla lite, det blir nog så, måste även hitta något bra som jag kan ha på mig när jag ska vara tomte i luciatåget på måndag, kommer nog ha svarta leggins och raggsockar & såklart tomteluvva, sen måste jag bara ha någon bra tröj/klänning eller något sånt där till det, hoppas jag hittar det imorgon eller så får jag se om vi har något bra hemma.

Men nu tänkte jag kila, kanske ska sätta mig och kolla på det sista av Beck.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0