Ännu en ..

.. Ännu en bild från när vi var i Hässleholm, då Snapphanefejden var. Ett härligt minne det där! :)

Foto: Sanna W


Har varit på agilityträningen idag, som alltid är på söndagar just nu ett tag framöver. Jag var först lite osäker på om jag skulle gå på träningen idag eller inte eftersom Spicy löper just nu (tänkte att det kanske stör de andra hundarna, men det har varit löptikar där förut på träning och det har gått bra) men bestämde mig rätt snabbt för att vi skulle åka in och träna i alla fall. Det är ju bra träningen de också, se om hon kan koncentrerad sig lika bra som när hon inte löper.

Som vanligt så var Spicy väldigt "grinig" på de andra hundarna när de springer på "hennes" bana. Men när det var vår tur att köra så hade hon inga problem med att koncentrera sig på mig, då var hon bara inne i det vi gjorde just då. :) De andra hundarna verkade inte reagera något speciellt på Spicy, utan allt var som vanligt kan man säga.

I början utav träningen kändes farten något långsammare än vanligt, men bara efter en liten stund kändes det som att hon fick mer fart i benen. Har inte mycket mer att säga om agilityträningen nu, mer än att även denna träningen kändes väldigt bra :)


Innan jag går måste jag bara tacka för era fina kommentarer idag, ni är snälla ni!
:) min statistik börjar höjas nu igen, även fast det inte är många besökare, men det börjar komma mer nu, så det är skoj! Släng gärna in en kommentar ni som kikar in här på bloggen, då kan jag se vilka som ha varit inne här och titta in hos er, mycket roligare, inte sant? :)


Hoppas ni har haft en fin 4e advent, det har vi :)



Kommentarer
Alice

SV: Jo, det var det. Men ljusen rammlade ner sen och ett rammlade i vattnet. Men jag fixade det , så tillslut blev det mysigt! hihi

2009-12-20 @ 23:33:13
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Alice

Åh, va roligt att du har mer besökare nu! :)

Hur många är det?



SV: Tack! <3

Jodå, jag hittade det på Designa din blogg.

Men nu ska jag sova. Behöver lägga mig tidigare idag, än igår! ;)

2009-12-21 @ 00:21:56
URL: http://styleofalice.blogg.se/
H

Den där bilden är ju så söt! :) Gillar den skarpt! <3



Vad roligt att agilityträningen gick bra trots att Spicy löper. (Y) Kul att ni även kunde träna trots det. :)



Hoppas ni också hade en riktigt fin & mysig 4e advent! :D pööss

2009-12-21 @ 19:11:48
URL: http://cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0