Agilityträning snart!

Hejhej! hinner inte skriva så mycket just nu, tänkte bara säga att jag och Spicy snart ska iväg på agilityträning :) Var först lite osäker på om vi skulle träna idag, har nämligen matteprov imorgon och kände att jag kanske behövde den tiden för att sitta och plugga, men jag tänkte att jag åker och tränar i alla fall, sen kanske vi inte är där ända tills 20:30, när det slutar, utan åker kanske hem lite tidigare. Men jag har i alla fall hunnit med att sitta lite med matten och tänkte kolla igenom den lite sen igen när jag kommer hem, så det ska nog blir bra ändå. :)

Har visat dessa två bilder en gång tidigare, men det skadar väl aldrig att lägga in dom igen :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Ha det bäst! :)



Kommentarer
Hannah

Tråkigt om du inte kunde träna pga skolan. <3 Sånt är så tråkigt! Hoppas det blev lite agilityträning iallafall & att det gick bra. :)

Lycka till (lite i efterskott) på matteprovet, det gick säkert jättebra! (Y) <3



Ha en fortsatt underbar dag, & supersöta bilder förresten! Puss!

2009-12-07 @ 18:35:25
URL: http://Cayennepeppar.se
Maria

Men himmel så söt hon är!

2009-12-09 @ 17:51:45
URL: http://tokhund.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0