1 december

Tänk att det redan är 1 december! sista månaden på år 2009, som vanligt går tiden ruskigt fort!

Det känns verkligen som att vintern börjar komma nu, idag var det ju riktigt kallt. Kunde knappt fotografera för att det blev så himlans kallt om händerna. Vantarna måste på igen! ;)

Det kanske blir en vit jul trots allt, eller vad tror ni? i hope so! :D

Foto: Sanna W
Visst var solnedgången på stranden riktigt fin idag? :)
Har fler bilder att visa, men hinner tyvärr inte visa dom nu. Gör det så fort jag hinner!


Hoppas ni har haft en bra dag! som vanligt har jag fått sitta med en massa läxa.. måste återgå till den nu..



Kommentarer
Elsa

Vilken fantastisk bild! :D verkligen :)

du är så duktig :D



Jag hoppas på vit jul :D

kramar

2009-12-04 @ 08:30:51
URL: http://elsa94.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Tiden går verkligen läskigt fort, har blivit jättekallt ute också. ;) Jag håller också tummarna på en vit jul, blir roligare så ju! :)



Åh, denna bild är så fin. En ny favorit faktiskt, otroligt vacker!!! <3



Puss

2009-12-05 @ 00:36:29
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0